Here we go!!! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Karin Holties - WaarBenJij.nu Here we go!!! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Karin Holties - WaarBenJij.nu

Here we go!!!

Door: Karin

Blijf op de hoogte en volg Karin

05 Oktober 2014 | Nederland, Groningen

Aan het lange aftellen is eindelijk een einde gekomen.. nog een paar uurtjes en dan stap ik in het vliegtuig die mij richting Australië zal brengen. Ik vind het leuk om, voor wie het leuk vind deze blog bij te houden. En op die manier heb ik direct een naslagwerk voor mijzelf.
Zoals velen wel weten is mijn lieve vriendinnetje Maria in februari vertrokken naar Perth. Voor mij een unieke kans om Australië te gaan bezoeken. En zo heb ik in maart een ticket geboekt naar Perth en na goed 5 weken vlieg ik vanaf Melbourne terug naar Nederland. Als je al gaat moet je het ook direct goed doen dacht ik zo. Vanaf maart tot nu heeft de reis verder invulling gekregen.. In eerste instantie zou ik na een bezoek aan Maria in Perth alleen verder reizen. Een aantal weken geleden heeft een collega, maar inmiddels ook dierbare vriendin ook een ticket geboekt. Ze komt een week na mij naar Perth en samen zullen we dan verder reizen.
Australië is een gigantisch prachtig land. Naast gigantisch prachtig is het ook gigantisch groot. Het is onmogelijk om alles te kunnen gaan zien. Zo hebben Paula en ik inmiddels al aardig wat uurtjes met elkaar om de computer gezeten en boven de kaart gehangen om uiteindelijk tot een haalbare route te komen.
Onze route zal er in grote lijnen zo uit komen te zien:
Perth-Cairns met binnenlandse vlucht, dan zakken we de kustlijn af naar Brisbane. Daar stappen we in het vliegtuig naar Sydney. Na een aantal dagen in deze stad gaat we naar het rode hart van Australië, Ayers Rock. Dan gaan we naar Adelaide waar we met de camper naar Melbourne zullen touren. Vanaf Melbourne vliegen we afzonderlijk van elkaar naar Nederland.

Kortom…. Is sta voor een geweldig avontuur. Mijn lieve ouders brengen mij weer naar Schiphol! Rond 17.00 stappen we in de auto. Ik heb een lange tussenstop in AbuDhabi, als het goed is kan ik daar in een hotel terecht om even te relaxen. Dinsdag ochtend 7.50 Nederlandse tijd zal ik in Perth aankomen en dan ga ik ongetwijfeld 10 heerlijke, gezellige dagen beleven met Bas, Maria en Mirthe.

Veel liefs Karin

  • 05 Oktober 2014 - 13:36

    Marleen:

    Wat een heerlijke reis staat jou te wachten.. Geniet van al het moois wat je gaat zien en een hele goede reis!!
    Liefs Marleen

  • 05 Oktober 2014 - 13:51

    Pa En Ma Holties:

    Ja het avontuur gaat beginnen en natuurlijk staan we weer klaar om de reis van start te laten gaan met de reis naar Schiphol. Alles geïnstalleerd op de iPhone vertrektijden Schiphol . De route kennen we al. Even familieberaad en dan huppelen naar Schiphol . We wensen je nu alvast een prettige voorspoedige en vooral fijne reis toe. We kunnen je weer volgen en ander appen we.

    Gr. Pa en ma

  • 06 Oktober 2014 - 21:44

    Suzanne:

    Zo Karin! Ik ben er weer bij, weer opnieuw meegenieten van een prachtige reis die jij gaat maken!
    Heel heel veel plezier!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Karin

Actief sinds 11 Aug. 2008
Verslag gelezen: 234
Totaal aantal bezoekers 42301

Voorgaande reizen:

22 November 2015 - 28 April 2016

Karin goes Down Under (again)

05 Oktober 2014 - 14 November 2014

Down under, Australië

04 September 2011 - 20 September 2011

Het wilde westen, USA

14 Februari 2010 - 26 Februari 2010

Rusland

20 September 2008 - 22 Januari 2009

Chipata Zambia

Landen bezocht: