Leef je droom... - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Karin Holties - WaarBenJij.nu Leef je droom... - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Karin Holties - WaarBenJij.nu

Leef je droom...

Door: Karin

Blijf op de hoogte en volg Karin

20 November 2015 | Nederland, Groningen

Het is alweer een jaar geleden dat ik kennis heb mogen maken met het prachtige land dat zich Australië noemt. In ruim 5 weken heb ik in een razend tempo verschillende highlands van het land gezien zoals Alice Springs, Fraser Island, Whitsundays, Sydney en nog veel meer. Ik was lichtelijk aan vakantie toe na deze rollercoaster door Australië met een aaneensluiting van hoogtepunten .

Het idee om voor een langere tijd terug Down Under te gaan is tijdens het begin van mijn rondreis in Perth eigenlijk al geboren.
Na terugkomst in Nederland heb ik hier eerst niets mee gedaan, dit om te kijken of dit gevoel zou blijven of weg zou ebben wanneer je weer in de ‘sleur’ van alledag zit. Maar niet dus.. In januari heb ik mijn plannen aan mijn ouders voorgelegd en nadat die van de eerste schrik waren bekomen gaven ze mij groot gelijk. De volgende stap was op het werk informeren naar de mogelijkheden, en daar heb ik alle medewerking gekregen om deze droom na te jagen, hier ben ik dan ook zeer dankbaar voor, en ik mag zelfs weer terugkomen. Dit zal medio mei 2016 zijn.

En zo komt het dat ik zondag 22 november een druilerig en herfstig Nederland inruil voor het momenteel zonovergoten Perth. Mijn dierbare vriendin Maria zal mij daar opwachten en ik mag de eerste paar dagen bij haar en haar gezin verblijven. Ik heb niet een heel concreet plan van wat ik Down Under allemaal zal gaan doen en zien. Om die reden heb ik dan ook een enkele reis geboekt om mij maar niet vast te hoeven leggen. Wat ik wel al weet is dat ik een maand op een huis kan passen met 2 katten. Hier heb ik inmiddels aardig wat ervaren in dus dat gaat helemaal goed komen. Verder hoop ik wat te kunnen verdienen met oppassen, om me zo financieel een beetje te kunnen bedruipen. Ook hoop ik van harte mijn ouders in januari te kunnen verwelkomen in Perth en ze kennis te kunnen laten maken met Australië.

Maar vandaag en morgen staan eerst nog in het teken van gezellige dingen doen met gezellige mensen waarna een tijdelijk afscheid dan toch echt zal volgen. Met alle hyper moderne communicatie mogelijkheden zal het echter geen probleem zijn om contacten met de achterban te onderhouden, dus dat zal ook wel weer goedkomen.

Ik zal zo af en toe een blog plaatsen op deze site, hopelijk voor jullie leuk om te lezen en voor mij nadien ook een mooi naslagwerk. Laat ook gerust een reactie achter. Altijd leuk om te lezen!

Liefs Karin

  • 20 November 2015 - 14:15

    Arno:

    Naast al die gezellige mensen kom je vanavond ook nog bij ons langs toch?

    :-)

    Tot vanavond!

  • 20 November 2015 - 14:42

    Geke:

    Nog twee nachtjes slapen!! Eerst nog lekker eten met gezellige mensen. En Arno ;)

    Tot vanavond! X

  • 20 November 2015 - 15:37

    Ingeborg:

    Goede reis gewenst, en geniet je te pletter :-)
    En eh... niet per ongeluk je loopschoenen vergeten mee te nemen hè!

  • 20 November 2015 - 20:36

    Pa En Ma:

    Ja ja twee nachten en dan zijn wij verlost van het rumoer dat Karin heet. Zondagmorgen nog even doorbijten en de wel bekende route naar Schiphol. Er zijn al mensen die zeggen ben je er weer. Gaat ze weer op reis. Maar we doen het met liefde en plezier. We zullen je volgen en zelfs deze keer ook echt. We kijken er naar uit. Je verslagen en natuurlijk onze hereniging down under. Ook voor ons een avontuur. Voor nu alvast goede reis.

  • 23 November 2015 - 21:27

    Jan Anne, Evelyn En Annalynn :

    Geniet ervan! We volgen jouw avonturen Down Under! Wel terugkomen he! Tenzij je een Alex of Nick ryan van mclouds daughters tegenkomt

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Karin

Actief sinds 11 Aug. 2008
Verslag gelezen: 298
Totaal aantal bezoekers 42363

Voorgaande reizen:

22 November 2015 - 28 April 2016

Karin goes Down Under (again)

05 Oktober 2014 - 14 November 2014

Down under, Australië

04 September 2011 - 20 September 2011

Het wilde westen, USA

14 Februari 2010 - 26 Februari 2010

Rusland

20 September 2008 - 22 Januari 2009

Chipata Zambia

Landen bezocht: