Chipata Zambia - Reisverslagen van Karin Holties - WaarBenJij.nu Chipata Zambia - Reisverslagen van Karin Holties - WaarBenJij.nu

Chipata Zambia

Hallo allemaal, welkom bij mijn reisdagboek.

In september zal ik aan mijn laatste jaar beginnen van de opleiding Maatschappelijk Werk en Dienstverlening. De eerste vier maanden daarvan zal ik verblijven in Zambia, Chipata.
Gelukkig hoef ik niet alleen die kant op, ik ga samen met 7 andere studenten.
Het project waar we aan gaan werken bestaat al, wij nemen het over van een groep studenten die in juni zijn weergekomen uit Chipata.
Het is een multidisciplinair project, de groep met wie ik heen ga komen uit 4 verschillende opleidingen. Iedereen gaat zich richten op hun eigen stukje.

Ik ga dus vanuit de opleiding MWD heen, samen met Kirsten. Wij zijn de eerste studenten die vanuit deze opleiding naar Chipata zullen gaan.
Dit zal inhouden dat we eerst vooral onderzoek zullen moeten gaan verrichten.
Verdere inhoudelijke informatie over het project zal ik jullie later vertellen.

Het is mijn bedoeling dat ik met enige regelmaat een bericht op deze site zal achterlaten. Op die manier kan iedereen die het wil, lezen wat ik allemaal aan het doen ben. Laat ook gerust een bericht achter.

Groetjes Karin

Recente Reisverslagen:

31 Januari 2009

Home sweet home

19 Januari 2009

Koekange, here I come

05 Januari 2009

Chilling out the pan bij Madagascar

24 December 2008

Zonnig kerstfeest

09 December 2008

De altijd-nog-een-keer-te-moeten-doen-lijst
Karin

Actief sinds 11 Aug. 2008
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 42320

Voorgaande reizen:

22 November 2015 - 28 April 2016

Karin goes Down Under (again)

05 Oktober 2014 - 14 November 2014

Down under, Australië

04 September 2011 - 20 September 2011

Het wilde westen, USA

14 Februari 2010 - 26 Februari 2010

Rusland

20 September 2008 - 22 Januari 2009

Chipata Zambia

Landen bezocht: