Home sweet home - Reisverslag uit Koekange, Nederland van Karin Holties - WaarBenJij.nu Home sweet home - Reisverslag uit Koekange, Nederland van Karin Holties - WaarBenJij.nu

Home sweet home

Door: Karin

Blijf op de hoogte en volg Karin

31 Januari 2009 | Nederland, Koekange

Hallo,

Hier nog even mijn laatste berichtje om het dan maar helemaal af te sluiten.

Ben inmiddels al weer bijna twee weken thuis en soms heb ik het idee dat ik helemaal niet weg ben geweest en dat is op zich maar goed ook.

Ik kijk terug op een geweldige ervaring waar ik echt nooit spijt van zou krijgen. De afrikaanse cultuur en natuur is echt prachtig en hoop van harte dat ik nog eens terug kan gaan naar het prachtige continent.

De vliegreis naar huis verliep voorspoedig en op Schiphol werd ik heel hartelijk onthaald door vrienden en familie. Zou dat moment nog wel eens over willen doen want dat welkome gevoel is echt goud waard.

Diezelfde avond heb ik nog een 'surprise' pary gehad, was niet echt een verrassing maar wel super leuk. Op die manier heb ik iedereen weer gesproken en zo kom je er achter dat er eigenlijk maar weinig verandert is, had ook eigenlijk niet anders verwacht.

Op deze manier wil ik iedereen graag hartstikke bedanken voor alle reacties op mijn site, de kaartjes via de post, de telefoongesprekken met thuis. Echt super om te weten dat er zoveel mensen met je mee leven en aan je denken.

15 maart ga ik samen met Roelof in 80 minuten de wereld rond. Beide zullen dan foto's laten zien van onze reis om op die manier een beeld te geven over de manier waarop ik geleefd heb afgelopen vier maanden. Iedereen die het leuk lijkt is van harte welkom, dan hoor ik het graag.

Heel veel liefs Karin


  • 02 Februari 2009 - 07:55

    Rianne:

    Haha, ben ik ook eens een keer de eerste!!!
    Gelukkig bevalt het thuis zijn ook wel weer!!! Heb al helemaal zin in 15 maart!!! Zien wij ook eens wat van de wereld!!! haha..

    Liefs Rianne

  • 02 Februari 2009 - 16:02

    Pa En Ma:

    Fijn dat jer er weer bent 4 maanden zijn omgevlogen ook voor ons en mooi dat het zo goed bevallen is. Ook ons ging het goed af lekker rustig. Je weet niet half hoe het weer het oude is als je terug bent. Direct lawaai en was en overal spullen. Maar toch leuk om een dochter met een ervaring die niemand je meer afpakt thuis te hebben.
    XXXX Pa en Ma


  • 03 Februari 2009 - 09:41

    Geke:

    In 80 minuten de wereld rond.. een mooie afsluiting voor een mooie ervaring! Ben wel blij dat je er weer bent hoor! Heb je stiekem toch wel een beetje gemist ;)

    Liefs Geke

  • 03 Februari 2009 - 14:33

    Harco:

    Jawel hoor, de rust is voorbij (grapje).
    Eindelijk ben je dan weer in levende lijve aanwezig en kunnen we weer als vanouds genieten.
    Achteraf gezien ging het inderdaad toch best snel.
    Nou schatte tot straks dan gaan we weer als vanouds trainen.

    Love Harkie xxxx.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Karin

Actief sinds 11 Aug. 2008
Verslag gelezen: 209
Totaal aantal bezoekers 42317

Voorgaande reizen:

22 November 2015 - 28 April 2016

Karin goes Down Under (again)

05 Oktober 2014 - 14 November 2014

Down under, Australië

04 September 2011 - 20 September 2011

Het wilde westen, USA

14 Februari 2010 - 26 Februari 2010

Rusland

20 September 2008 - 22 Januari 2009

Chipata Zambia

Landen bezocht: