Nog 30 dagen - Reisverslag uit Koekange, Nederland van Karin Holties - WaarBenJij.nu Nog 30 dagen - Reisverslag uit Koekange, Nederland van Karin Holties - WaarBenJij.nu

Nog 30 dagen

Door: Karin

Blijf op de hoogte en volg Karin

21 Augustus 2008 | Nederland, Koekange

Ik zit nu nog heerlijk aan de keukentafel aan de Dorpsstraat, beetje te lanterfanten en wat dingen voor te bereiden. Maar over nog maar 30 dagen komt daar ff een einde aan. Dan zal ik voor 4 maanden het vertrouwde Koekange verruilen voor Chipata. Toen ik in april kreeg te horen dat ik werd toegelaten tot de minor was ik helemaal super enthousiast. Nu ben ik dat ook zeker nog wel maar het komt nu toch wel erg dichtbij. Toen zag ik alleen nog maar alle leuke dingen ervan in, maar nu kom ik er ook echt achter wat ik allemaal zal gaan missen.

Des al niette min ben ik er zeker van dat ik een geweldige tijd tegemoet ga. Bijna alles op praktisch gebied is geregeld. Ik heb al mijn vaccinaties, m’n paspoort ligt klaar, geld voor het ticket en visum is betaald: Zambia here I come.
Als extra voorbereiding ben ik ook maar eens gaan kijken op Schiphol. Ik heb nog nooit gevlogen en kan me ook niet goed voorstellen hoe dat zal zijn. Een proefritje in een Boeiing 747 zat er helaas niet in, dus een voorstelling kan ik me nog niet maken. Maar ik weet nu wel hoe het inchecken, het afscheid nemen en het terugkomen een beetje in zijn vork steekt.

De 20ste van september zal ik dus vertrekken, één dag na mijn verjaardag. Een goed moment om 2 vliegen in 1 klap te slaan. Iedereen die zin heeft om op vrijdagavond (de19de) één of meerdere borrels met mij te drinken nodig ik bij deze van harte uit.

Vandaag is Kirsten bij mij geweest, Kirsten volgt ook MWD en samen zullen we afstuderen en het project vanuit onze discipline op gaan zetten. Ook zij heeft er gelukkig nog erg veel zin in maar beide zijn we echt al heel erg zenuwachtig als we bedenken dat we over een paar weken echt in Zambia zitten. Samen hebben we veel gekwebbeld en gekeken naar de foto’s van de vorige groep studenten die er heeft gezeten. Zo krijgen we een beetje een beeld van wat ons te wachten staat. Aanstaande maandag moet ik voor het eerst dit schooljaar weer naar school. Dan zullen we ook voor het eerst echt samen komen met de groep waar we mee naar Zambia reizen. We zullen dan kennis maken met elkaar en informatie krijgen over het project en ons aandeel daarin. Ook hebben Kirsten en ik heel wat vragen opgesteld waar we ook nog graag een antwoord op willen hebben. Kortom, het wordt vast een interessante bijeenkomst waarbij ik meer te weten kom over wat er van mij verwacht zal worden met betrekking tot het project.

Ik hou jullie op de hoogte,
Groetjes Karin



  • 21 Augustus 2008 - 19:01

    Jet:

    Hey meis,
    Ja het komt nu toch echt dichterbij! Ben superbenieuwd! Liefs Jet

  • 22 Augustus 2008 - 07:54

    Marleen:

    Spannend Karin!! Het komt nu echt dichter bij! Ik ga je zeker volgen en ben benieuwd naar al je mooie verhalen..

  • 22 Augustus 2008 - 15:54

    Derkien:

    Waar is die mooie foto van Holland?
    Ik ga je zeker volgen en ga je straks verslaan met de spelletjes.
    Groeten Derkien

  • 23 Augustus 2008 - 13:44

    Harco:

    Jawel schatte, nog een kleine maand en dan word het wel erg rustig in Koekange. Tenminste voor mij dan he. Het grote aftellen is begonnen!!

  • 23 Augustus 2008 - 20:53

    Peter&Lisa:

    veel plezier in Zambia!!
    maar eerst lekker shit haedten, Yathzeeén, rummikubben, en vele andere spelletjes.
    leuk he?
    ja toch?
    vinden wij wel?
    oke breng je ons nu even naar de keet?
    bedankt!

    groetjesss!!!!!

  • 24 Augustus 2008 - 11:04

    Kirsten:

    hai zambiagenoot,
    Leuk om je bericht te lezen!!Ik ben mijn site al een beetje aan het pimpen hoor :P.Tot maandag!
    Doegie!!

  • 25 Augustus 2008 - 16:53

    Hilda:

    hey karin..

    nog even en dan is het zover, spannend hoor. maar eerst nog een gezellig feest voordat je gaat. en vandaag nog een goede voorlichting verder gehad op school.?

    xx hilda

  • 26 Augustus 2008 - 19:26

    Pa En Ma:

    Nog een paar weken dan daalt rust over huize Holties. We zullen je missen maar eerst nog een paar prettige weken waar we in ieder geval iets leuks van zullen maken

    XXX Pa en Ma

  • 03 September 2008 - 08:31

    Harry&Jeanet&kids:

    Net ff je verhaal in het clubkrantje gelezen, dus ook hier koekeloeren!!
    Spannend hoor Karin, we leven met je mee en gaan je avonturen volgen!!!
    Helemaal top dat je dit gaat doen, we hopen dat je een supertijd krijgt!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Karin

Actief sinds 11 Aug. 2008
Verslag gelezen: 107
Totaal aantal bezoekers 42360

Voorgaande reizen:

22 November 2015 - 28 April 2016

Karin goes Down Under (again)

05 Oktober 2014 - 14 November 2014

Down under, Australië

04 September 2011 - 20 September 2011

Het wilde westen, USA

14 Februari 2010 - 26 Februari 2010

Rusland

20 September 2008 - 22 Januari 2009

Chipata Zambia

Landen bezocht: