Rusland here I come (bijna) - Reisverslag uit Koekange, Nederland van Karin Holties - WaarBenJij.nu Rusland here I come (bijna) - Reisverslag uit Koekange, Nederland van Karin Holties - WaarBenJij.nu

Rusland here I come (bijna)

Door: Karin

Blijf op de hoogte en volg Karin

09 Februari 2010 | Nederland, Koekange

Hallo Allemaal,

Ik vertrek aanstaande zondag, op valentijnsdag naar het ijskoude Rusland. Sint Petersburg wel te verstaan.
En ik dacht misschien wel weer leuk om daarover een blogje bij te houden, ookal gaat het hier maar om een kleine twee weken.

Zondag om 9.55 vertrekt er een vliegtuig richting Rusland en daar heb ik ook een stoel voor gereserveerd. Zodoende zal ik een paar uur later weer landen in Rusland.
Ik ga alleen die kant op en dat is toch wel een beetje spannend. Ik zal Boukje bezoeken die daar inmiddels al helemaal ingeburgerd is. Ze neemt mij op sleeptouw en samen zullen we vast weer mooie tijden beleven.

Volgens mij heb ik al mijn spullen compleet en moet dat alleen nog even in de tas. En dan gaan met die banaan.

Ik hou jullie op de hoogte

Veel liefs Karin