Rusland here I come (bijna) - Reisverslag uit Koekange, Nederland van Karin Holties - WaarBenJij.nu Rusland here I come (bijna) - Reisverslag uit Koekange, Nederland van Karin Holties - WaarBenJij.nu

Rusland here I come (bijna)

Door: Karin

Blijf op de hoogte en volg Karin

09 Februari 2010 | Nederland, Koekange

Hallo Allemaal,

Ik vertrek aanstaande zondag, op valentijnsdag naar het ijskoude Rusland. Sint Petersburg wel te verstaan.
En ik dacht misschien wel weer leuk om daarover een blogje bij te houden, ookal gaat het hier maar om een kleine twee weken.

Zondag om 9.55 vertrekt er een vliegtuig richting Rusland en daar heb ik ook een stoel voor gereserveerd. Zodoende zal ik een paar uur later weer landen in Rusland.
Ik ga alleen die kant op en dat is toch wel een beetje spannend. Ik zal Boukje bezoeken die daar inmiddels al helemaal ingeburgerd is. Ze neemt mij op sleeptouw en samen zullen we vast weer mooie tijden beleven.

Volgens mij heb ik al mijn spullen compleet en moet dat alleen nog even in de tas. En dan gaan met die banaan.

Ik hou jullie op de hoogte

Veel liefs Karin

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Koekange

Rusland

Ik ga 12 dagen op bezoek bij Boukje in Sint Petersburg

Recente Reisverslagen:

25 Februari 2010

Bye bye sneeuw

23 Februari 2010

Africa All Over Again

18 Februari 2010

Dobrij djen

14 Februari 2010

Privet

09 Februari 2010

Rusland here I come (bijna)
Karin

Actief sinds 11 Aug. 2008
Verslag gelezen: 205
Totaal aantal bezoekers 42349

Voorgaande reizen:

22 November 2015 - 28 April 2016

Karin goes Down Under (again)

05 Oktober 2014 - 14 November 2014

Down under, Australië

04 September 2011 - 20 September 2011

Het wilde westen, USA

14 Februari 2010 - 26 Februari 2010

Rusland

20 September 2008 - 22 Januari 2009

Chipata Zambia

Landen bezocht: