Privet - Reisverslag uit Moskou, Rusland van Karin Holties - WaarBenJij.nu Privet - Reisverslag uit Moskou, Rusland van Karin Holties - WaarBenJij.nu

Privet

Door: Karin

Blijf op de hoogte en volg Karin

14 Februari 2010 | Rusland, Moskou

Ik ben er, het was een heel avontuur maar gelukkig verliep alles voorspoedig. Vanmorgen om 6.00 vetrokken en vervolgens keurig op tijd om in te checken. Afscheid genomen van mijn ouders en toen op weg naar D21. Was een heel eind lopen mar was keurig op tijd. Door de duane, mijn camera nog even verliezen maar gelukkig weer teruggevonden en toen gingen we vliegen.
Al met al wel een uur vertraging maar dat mag de pret niet drukken. Boukje stond met op te wachten en had vervoer nar huis geregeld. Thuis heerlijk bijgekletst en cadeautjes gegeven.
Rond 18.00 ben ik voorgesteld aan de metro. Op zich niet heel moeitlijk maar je moet het allemaal wel even doorhebben. In het cterum hadden we afgesproken met een vriendin van Boukje en gezamelijk hebben we wat gegeten. Daarna had deze vriendin een valentijnsdate en moesten wij deze desbetreffende jongen wel even goed keuren. En dat is ie, hij had voor ons beiden ook een prachtige rode roos dus ook onze valentijnsdag kon niet meer stuk.

Weer met de metro en de benenwagen terug naar huis, daar heerlijk douchen en zo lekker naar bed. Heb een goed boek meegebracht en zal Boukje nog even voorlezen.
Ondertussen mijn ouders nog even betrapt op mijn hyes en daar dus nog even mee geproken

Verder heb ik het zeker goed naar mijn zin. Het is koud maar nog niet heel koud. vandag was het -7 dus valt nog mee. Binnen is het overal wel goed warm dus heb denk ik wel een beetje te veel kleren mee maar gelukkig te veel dan te weinig.

Ik laat het hier even bij.

veel liefs Karin

  • 14 Februari 2010 - 20:23

    Boukje Fokkema:

    Vindt het zo leuk dat je hier bent :D

    Maar nu eerst maar ff voorlezen en slapen, haha ;)

  • 14 Februari 2010 - 20:50

    Hans:

    Goedenavond Dames. Altijd weer goed om iets van jullie te horen dat in ieder geval iedereen weer op de juiste plaats en tijd is aangekomen.
    Lees maar lekker voor en dan lekker slapen
    Hoi Hoi Pa en Ma

  • 14 Februari 2010 - 21:06

    Arno En Jet:

    Hey Karin,
    Fijn dat je goed bent aangekomen. Je maakte het dus nog even spannend met je camera. Ach ja anders komt de sleur er zo in!
    Lekker van genieten meis en hou ons op de hoogte.
    Liefs van ons ut Grunn

  • 14 Februari 2010 - 21:13

    Sander En Hilda:

    Hey.. karin

    fijn dat je veilig bent aangekomen in Rusland.
    geniet er lekker van,
    en we horen van je.

    xx sander en hilda

  • 15 Februari 2010 - 13:30

    Niels En Geke:

    Hey Karin,

    Fijn om te horen dat je goed bent aangekomen! Wij hebben wat Russische woorden opgezocht, maar konden er weinig uit wijs worden, dus knap dat je de bagageband wist te vinden op het russische vliegveld ;)
    Veel plezier!

    Liefs Niels en Geke

  • 15 Februari 2010 - 19:47

    Sjanine En Chris:

    Fijn dat je goed aan bent gekomen..
    Geniet ervan..

    Liefs uit de wijk

  • 16 Februari 2010 - 11:15

    Jasper En Rianne:

    Hé Karin,
    Gelukkig ben je goed aangekomen en kun je ook nog foto's maken!! Valt me nog mee -7 ik dacht veeeel brrr kouder!!! Dat scheelt weer!!
    Geniet er van en tot gauw!!!

    Liefs Jasper en Rianne

  • 17 Februari 2010 - 15:50

    Inge:

    Hey Karin,

    Ik vroeg me af hoe het met je is, maar kan het lezen op jouw eigen site! Leuk! Veel plzr daar en geniet ervan!! XX Inge

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Rusland, Moskou

Rusland

Ik ga 12 dagen op bezoek bij Boukje in Sint Petersburg

Recente Reisverslagen:

25 Februari 2010

Bye bye sneeuw

23 Februari 2010

Africa All Over Again

18 Februari 2010

Dobrij djen

14 Februari 2010

Privet

09 Februari 2010

Rusland here I come (bijna)
Karin

Actief sinds 11 Aug. 2008
Verslag gelezen: 372
Totaal aantal bezoekers 42344

Voorgaande reizen:

22 November 2015 - 28 April 2016

Karin goes Down Under (again)

05 Oktober 2014 - 14 November 2014

Down under, Australië

04 September 2011 - 20 September 2011

Het wilde westen, USA

14 Februari 2010 - 26 Februari 2010

Rusland

20 September 2008 - 22 Januari 2009

Chipata Zambia

Landen bezocht: