Daar is ze weer - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Karin Holties - WaarBenJij.nu Daar is ze weer - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Karin Holties - WaarBenJij.nu

Daar is ze weer

Door: Karin

Blijf op de hoogte en volg Karin

10 September 2011 | Verenigde Staten, Los Angeles

Hallo Allemaal

Hier ff een snel berichtje vanuit de USA. Het is in 1 woord fantastisch, aangezien jullie zo wel heel snel zijn uitgelezen volgt hier nog wat meer tekst en uitleg, al zal het niet gemakkelijk zijn om in woorden te omschrijven wat ik hier allemaal zie.Ik doe toch een poging.

De vlucht afgelopen zondag is prima verlopen. Eerst natuurlijk vakkundig door mijn ouders op schiphol afgeverd. Dat kunnen ze toch geweldig de lieverds. We waren verrassend snel door de douane en waren zo rond de middag al in San Francisco. We hebben die middag de stad verkent en op tijd naar bed gegaan. Het hakt er toch wel in als je opeens een dag hebt van 33 uur. Toch wel een beetje last gehad van een jetlag. althans ik denk dat het een jetlag was. De eerste 2 nachten vanaf 4 uur klaar wakker en ik begreep dat ik hierin niet de enige was. Nu zit ik lekker in het ritme en vol energie om al de indrukken over me heen te laten komen.

Wanneer ik dit typ is het vrijdagmorgen, we hebben LA achter ons gelaten. Daarvoor hebben we nog wat andere steden aangedaan langs de kustlijn. Gezien het tijdgebrek zal ik hier niet te veel over vertellen maar het was allemaal fantastisch en mooi.

In Los Angeles hebben we ons ook prima vermaakt. We hebben met de bus getourd door Beverly Hills, over Rodeo Drive, Sunset Boulevard, Hollywood en natuurlijk The Wall of Fame. Daar heb ik nbatuurlijk foto's gemaakt en hand en voetafdrukken bewonderd van mijn collega's to be, ha ha. Ik heb in Berverly Hills ook al een geschikte woning gevonden, nu moet ik het alleen nog maar gaaan maken in LA.

Hoogtepunt in LA waren toch wel de Universal Studios. We hebben ons daar met gemak 1 dag kunnen vermaken. Geklukkig was het niet heel druk en konden we overal vrij vlot in. Alle attracties waren zeker de moeite waard, ook de tour langs alle studio's was prachtig. Erg leuk om te zien hou we voor de gek worden gehouden in de film. Westaria Lane stelt helemaal niets voor, niets geen lange straat, gewoon 3 huisjes. Echt super leuk.

Na LA reden we richting Nevada, daar begon het grote lichten spektakel. Het hotel was HUGE er zat zelfs een HUGE casino in, overal LED lampjes. Essent boert goed hier. Buiten overal grote reclameborden en alles geeft licht. De casinbo's zijn 24 uur open.

Afgelopen middag hebben we het hoogtepunt van de reis beleefd. Zowel letterlijk als figuurlijk. Ik heb een klein uur in een helicopter boven de GRAND CANYON rond gevlogen en dat was echt AMAZING. Wat was dat prachtig, ik heb er wel 100 foto's van gemmaakt dus jullie zullen er zeker een indruk van kunnen krijgen. En technisch sta ik er denk ik wat beter voor als jullie. In SF was het lekker weer, niet te warm en niet te koud. Hoe dieper we de woestijn in kwamen hoe warmer het werd. Temperaturen van 44 graden is hier normaal. Het is echt alsof je een warme deken over je heen hebt. Flink zweten geblazen dus goed drinken. We hebben in alle hotels een zwembad en dat is een verademing na een lange dag in de bus.

De dagen vliegen om en vermaak me prima prima prima. De groep is gezellig en heb zeker het vakantiegevoel te pakken. De indrukken zijn niet te verwoorden, gelukkig heb ik de fot's nog. Deze houden jullie tegoed.

Komende dagen zit ik in het casino, dan zullen jullie niet te veel van me horen. Ik hoop niet helemaal platzak terug te komen. Pa en Ma in dit geval blijf ik weer FF en paar maanden bij jullie wonen.

Veel liefs Karin

• 10 September 2011 - 11:02

Hans En Anneke:

Wat een prachtig verslag en zo mooi getypt. Je leert het al goed. Fijn te horen dat het bevalt. We wachten in spanning op de foto's. Ik heb de hele week vrij genomen als je terugkomt mooi foto's kijken.
    Nou jongedame of aankomend filmster veel plezier nog de hartelijke groeten van

Pa Ma en natuurlijk Frits.

• 10 September 2011 - 15:07

Peli:

hey hallo,

wij zien dat je je prima vermaakt daar. en al een boel hebt meegemaakt echt leuk om te lezen. wij kunnen ook niet wachten op de foto's. wij gaan alle americaanse film kijken om te zien of je er in zit. whaha in het weekend van 1 oktober krijgen wij gezins uitbreiding. namelijk een FRANSE BULLDOG we hebben vandaag gekeken en echt heeeeel schattig. wij wachten in spanning op het volgende verhaal en hopen dat je dan niet blut bent haha

hiep hoi en de groetjes van peter en lisa

• 10 September 2011 - 17:48

Sander En Hilda:

Moi,
    Wat een verslag en wat een belevenissen. We wisten al dat New York mooi was maar dit is dus ook machtig.
    We wachten met spanning de foto's af!
    Succes in Las Vagas!

Groeten Sander en Hilda

• 11 September 2011 - 06:59

Inge :

Ha die Karin!

Fantastisch om te lezen! Wat fijn dat je, je zo goed vermaakt!!
    Super, super!!
    Dus binnenkort auditie doen begrijp ik?? Succes!!
    Geniet nog ff de dagen vliegen vast voorbij!

XX

• 11 September 2011 - 08:20

Henk Jan En Suzanne:

Karin, wat een fantastisch verslag... Super te horen dat jij je zo vermaakt daar. Wat een belevenissen zeg. Prachtig!! Heel veel plezier verder en succes in Las Vegas !!!!

Henk Jan en Suzanne

• 11 September 2011 - 09:50

Niels En Geke:

Fantastisch! Wij zouden zeggen doe goed je best in het casino, dan hebben wij er straks een leuk logeeradresje in USA! ;) Super om te lezen dat je het zo naar je zin hebt! Is je helemaal gegund! Geniet ervan!

Liefs Niels en Geke

• 11 September 2011 - 11:50

Boukje:

Ik dacht dat jij het al lang gemaakt het in LA ;)

Heerlijk om je enthousiaste verhaal te lezen! Geniet er lekker van!! En ook ik ben uiteraard erg benieuwd naar de foto's!!

Liefs!!

• 11 September 2011 - 15:41

Arno En Jet:

Hey vakantieganger,
    Klinkt echt super, wat een mooie avonturen. Het Amerikaanse zit er al goed, my darling! Heel veel plezier in het casino. Groetjes Arno en Jet

• 11 September 2011 - 18:34

Mieke:

Hey nichtje,

Wat een mooi verslag! Leuk om te lezen. En wat een geweldige reis!!

Veel plezier....geniet!!!!

groetjes Mieke

• 14 September 2011 - 10:26

Harry, Jeanet & Kids:

Wow!!!!!!! Wat een ervaringen!!!

P.s. Wij zijn blij dat we je al kenden VOORDAT je beroemd werd...... :)
    Bij ons weet je in ieder geval dat het gaat om wie je bent (en niet alleen om je bekendheid!!)
    Je a.s. heeft zich ook al gemeld?

Lekker blijven genieten Karin!!!

• 14 September 2011 - 10:28

Roelof:

Ja wat zal ik hier nog eens aan toevoegen. Leuk verhaal om te lezen. Ik ben even naar thailand en zit nu in de blue lagoon (voor de kenners onder ons en die zijn er ;-)). Ze hebben hier free wifi, dus ben ik mijn nieuwe netbookje aan het uitproberen.

Karin, als je nog in malibu komt. In de mailibu inn hebben ze zoute pinda's nog in dop. En weet je zo lang je gokt in las vegas, heb free drinks.

Nou geniet ervan.

gr. Roelof

Ps. voor Hans. De eerste kilootjes vliegen d'r al weer af. Ga even het dorp in om een riem te kopen.