What happes in Vegas stays in Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Karin Holties - WaarBenJij.nu What happes in Vegas stays in Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Karin Holties - WaarBenJij.nu

What happes in Vegas stays in Vegas

Door: Karin

Blijf op de hoogte en volg Karin

14 September 2011 | Verenigde Staten, Las Vegas

Hey allemaal,

Hier weer even snel een bericht vanuit Viselia deze keer. Ik heb vanmorgen Las Vegas achter me gelaten en die ervaring is eigenlijk te mooi om niet met jullie te delen. Ik zal dus geen gehoor geven aan de titel en jullie proberen te vertellen wat ik de afgelopen dagen allemaal weer heb meegemaakt.

Ik heb mijn dagboekje nu niet bij de hand dus weet door alle belevenissen niet meer wat ik allemaal heb gedaan, zal dus vast wat vergeten maar dat komt dan thuis wel weer.

Even dacht ik dat de Grand Canyon niet te overtreffen is maar ik kom daar toch voorzichtig op terug. De helikopter vlucht was natuurlijk top maar de Bryce Canyon is ook zeker prachtig om te zien. Bij de Bryce Canyon kun je door het dal lopen wat maakt dat je heel dicht bij kunt komen, dus niet alleen aan de rand staan. Mijn respect voor Moeder Natuur is gestegen naar ongekende hoogte.

Maar goed, genoeg natuur....
Las Vegas!!!! Wat een stad joh, het gaat me niet lukken om dit te beschrijven. Zal jullie beknopt vertellen wat ik daar zoal gedaan heb, en wat niet:
Ik ben niet getrouwd, ik heb niet eens een wedding chapel gezien. Er was zo veel te doen dat ik mijn voorgenomen huwelijk maar aan de kant heb gezet.

Na onze aankomst in Vegas hebben we een stadstour gedaan, deze eerste indrukken waren echt te bizar. The Strip bestaat uit een straat van ongeveer 6 kilomer met giga hotels met elk in een ander thema. Ieder hotel heeft uiteraard een casino maar daarnaast nog tal van andere activiteiten.
Zo zijn er leeuwen (echte) in de lobby, kun je alla Venetie met een gondel door het hotel, in een achtbaan in ook geen probleem.
Het hoogte hotel is de Statosphere (ofzo)met 300 meter hoogte. Daar kun je in de Scream en je van die hoogte in een karretje laten hijsen over vervolgens aan de rand van het gebouw te hangen. Echt heel cool maar zoals de naam het zegt was het flink gillen.
Uiteraard ben ik nog naar een outlet geweest, heb niets noemenswaardigs gekocht echter. Hoogte punt vond ik toch wel de Varaety Show die we hebben gezien. Geweldig entertainment en een van mijn groeps leden werd nog naar voren gehaald, dat was helemaal hilarisch. Ik heb blauw gelegen van het lachen.
Ik heb maar 10 dollar vergokt, weer om de simpele reden dat er niet echt tijd voor was, en vond het wel prima zo.

Morgen vertrekken we naar San Fransisco waar ik tot maandag zal blijven. Het reisschema was druk en verlang maar een beetje rust in SF.
Iedere ochtend 6.15 de wekker en om 8.00 in de bus is toch wel heel vermoeiend. Vandaag ook een lange dag in de bus gehad. Zo ff lekker eten en dan maar eens op tijd naar bed.

xx Karin

• 15 September 2011 - 10:11

Jan Anne & Evelyn:

WOW wat heb jij veel gezien en we (Evelyn vooral) is nieuwsgierig naar de foto's!!!

Geniet er nog ff van! En alvast een goede terugreis toegewenst!

Groetjes!!!

• 15 September 2011 - 15:49

Hans En Anneke:

Als ik het allemaal zo lees dan ben ik blij dat ik voklgende week de hele week vakantie heb. Tjonge jonge eerst alle verhalen dan alle foto's. Het is allemaal wat maar het is erg leuk te lezen dat je het verschrikkelijk naar de zin hebt. En bovenal niet getrouwd zonder ons. Begin aan de laatste loodjes maar dat zal wel goedkomen. We staan zoals vanouds te wachten op Schiphol a.s. Dinsdag.
    Geniet nog maar het uis zo Dinsdag.

Groeten Pa en Ma en natuurlijk Frits

P.s. Frits nog steeds geen vader

• 15 September 2011 - 15:53

Marleen:

Waauw wat zie je veel!! Ben ook heel benieuwd naar je fotos.. Die gekke Amerikanen ook! Niks is te gek daar..

NOg ff lekker genieten!

• 16 September 2011 - 19:01

Henk Jan En Suzanne:

Whoow wat een belevenissen weer. Mooi geschreven.. Erg leuk om te lezen. Zijn heel benieuwd naar je foto's, dat beloofd wat zo te lezen. Geniet nog even van je laatste dagen en voor dinsdag een hele goede reis alvast !!!

Groetjes

Henk Jan en Suzanne

• 16 September 2011 - 21:04

Arno En Jet:

Haha wat een belevenissen. Zitten toch sterk te denken om volg jaar daar maar eens te gaan kijken :) geniet nog ff van je vakantie! liefs arno en jet

• 17 September 2011 - 02:20

Roelof:

Misschien een ideetje om een fotosessie te organiseren in de kantine of zo (van de foto's die het land uit mogen dan). Arno en Jet hebben vast ook nog wel leuke foto's. In ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik heb net een foto laten maken. dat ik op mijn netbookje zit te typen. in de kantine een meter of 10 van het strand. vanmorgen om 8 uur al aan het zwemmen. de stroom was uitgevallen. en dan wordt het warm in de blokhut. en de douche deed het dan ook al niet. nou ja lekker belangrijk. het gaat hier om jou. geniet er van nu het nog kan.

gr. Roelof

• 17 September 2011 - 07:58

Roelof:

Ben ik nog even. Een excursie naar Alcatrez is erg leuk, mocht je je vervelen.