Het einde is in zicht. - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Karin Holties - WaarBenJij.nu Het einde is in zicht. - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Karin Holties - WaarBenJij.nu

Het einde is in zicht.

Door: Karin

Blijf op de hoogte en volg Karin

19 September 2011 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hallo allemaal

Nog een paar uurtjes en dan zit mijn tijd in the USA er alweer op.
Ik heb een geweldige vakantie gehad en in een hoog tempo van alles gezien. Van de drukke steden naar de prachtige natuur in de verschillende nationale parken. Donderdagmiddag laat zijn we aangekomen in San-Francisco, in het zelfde hotel als waar we de reis 14 dagen geleden zijn begonnen. Vrijdag stond de laatste excursie op het programma, een stadstour door SF. De golden gate bridge gezien, twin peaks, gemeentehuis en nog van alles meer. Na de tour werden we "losgelaten", de rondreis zat erop.Nu begon voor mij het duurste van de trip n.l. de verlenging. We werden afgezet bij pier 39 en van daaruit ben ik met een paar reisgenoten naar Alcatraz geweest. Dit was ook wederom een hele bijzondere en indrukwekkende ervaring, en ben heel blij dat ik daar naartoe ben geweest. Gelukkig mocht ik na een paar uur weer van de rock af.

Zaterdag heb ik een fiets gehuurd en over de Golden Gate Bridge gefietst, hieraan vooraf heb ik een gedeelte van de groep uitgezwaaid. We zij nu nog met 13 over. Vabdaag zondag dus heb ik een superrelaxte dag gehad. Ik had om 19.00 uur afgesproken in het hotel voor het avondeten, de rest van de dag ging iedereen heerlijk zijn eigen gang. Ik heb een poging gedaan om uit te slapen wat helaas is mislukt. Uiteindelijk stond ik om 10.00 uur in Chinatown. Maar de wekker 1 morgen niet horen was heerlijk. De dag verder wat gewinkeld en naar Lombard street geweest. Allemaal leuke kado's voor het thuisfront gehaald dus die zijn wel nieuwschierig.

Nu dus nog even wat eten en dan maar koffer inpakken. Morgen Maandag worden we om 10 uur opgehaald en om 14.00 uur gaan we vliegen. Zal een pittig dagje worden want ik sla gewoon een nacht over. Ik ben dus wel 1,5 dag jarig zonder visite. Het zal in uieder geval een pittig dagje worden en hoop wakker te kunnen blijven tot dinsdagavond zodat ik snel weer in het ritme van N.L. zit.

Nog even wat feitjes:

Ik heb ongeveer 1700 foto's gemaakt
en 4480 kilometer afgelegd in de bus

Phoe phoe genoeg te doen dus dinsdagmiddag.

Aan alle volgers bedankt voor de belangstelling en reacties tot in Nederland

Veel liefs van de jarige Karin in the USA

  • 19 September 2011 - 07:21

    Hans En Anneke:

    Hoera wezijn de eersten. Allereerst van harte met je verjaardag en dat nog vele vakantie's zullen volgen. We zien elkaar morgenvroeg op schiphol.

    Tot morgen have a nice flight home

    XXX Pa en Ma en natuurlijk Frits

  • 19 September 2011 - 12:03

    Henny:

    Hoi Karin,

    Weer heel wat beleeft, dit keer niet in het "grote" Rusland, maar in het verre Amerika. Super hoor en wat een mooie verhalen. Zo "zien" wij ook nog wat van de wereld. Alvast een hele goeie reis naar huis en natuurlijk van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Groeten uit Menaam

  • 19 September 2011 - 18:16

    Sander En Hilda:

    Halloo

    Zo zo 1700 foto's, wordt dus een complete middag foto's kijken, of maak je er een dia voorstelling van??

    Tevens van harte met je verjaardag natuurlijk! en nog vele jaren erbij.

    Groeten Sander Hilda en Jillz

  • 21 September 2011 - 08:36

    Roelof:

    Nog gefeliciteerd en welkom thuis. Ik was een paar dagen internetloos. Maar ik ben er weer. Groeten vanuit kacharnaburi of zoiets (bekend van de brug over de river kwai)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Karin

Actief sinds 11 Aug. 2008
Verslag gelezen: 888
Totaal aantal bezoekers 42369

Voorgaande reizen:

22 November 2015 - 28 April 2016

Karin goes Down Under (again)

05 Oktober 2014 - 14 November 2014

Down under, Australië

04 September 2011 - 20 September 2011

Het wilde westen, USA

14 Februari 2010 - 26 Februari 2010

Rusland

20 September 2008 - 22 Januari 2009

Chipata Zambia

Landen bezocht: