De spanning stijgt - Reisverslag uit Koekange, Nederland van Karin Holties - WaarBenJij.nu De spanning stijgt - Reisverslag uit Koekange, Nederland van Karin Holties - WaarBenJij.nu

De spanning stijgt

Door: Karin

Blijf op de hoogte en volg Karin

20 September 2008 | Nederland, Koekange

Hallo lieve allemaal,

Allereerst wil ik iedereen bedanken voor het geweldige feest van gisteren, in bet bijzonder mijn ouders en Harco die de hele dag druk in de weer zijn geweest. Ook mijn lieve papa die een mooi lied voor me heeft geschreven en gezongen

Ik heb me prima vermaakt en hopelijk jullie ook.
Ik heb super veel en leuke cadeau's gekregen. Vannacht nog even druk bezig geweest om alles in de koffer te krijgen.

Rond half 2 zal ik dan echt vertrekken. Ik heb er gelukkig nog steeds super veel zin in en van de zenuwen heb ik nu nog niet echt last.

Ik zal proberen snel weer een berichtje te plaatsen. Voor nu, tot ziens

Veel liefs Karin

  • 20 September 2008 - 09:36

    Anneloes:

    veel plezier karin.
    wens je sterkte met je eerste vlucht.

    groetjes

  • 20 September 2008 - 10:58

    Alet:

    Nu is het echt bijna zover. Weet niet als je nu in niet als je al in het vliegtuig zit of in de auto zit richting Schiphol.

    Heel veel succes in Zambia.

    Geniet ervan!

  • 20 September 2008 - 11:19

    Mirjam Haarman:

    Hey meis

    Ik wens je echt ontzettend veel plezier in Zambia. Geniet er vooral van alles wat je ziet en tegenkomt. Super dat je deze kans krijgt en dat je ervoor gaat!!

    Ik ben benieuwd naar je berichten over hoe het daar is!!

    groetjes

  • 20 September 2008 - 19:44

    Peter Je Broertje :

    hey meid hoe is het nou wij zijn net weer in koekange aangekomen. wij hebben 10 kilometer file gehad. en bij almere nog effe gegeten en jij bent wel verder gekomen dan wij vandaag haha.maar doe maar rustig aan en we spreken je nog wel een keer groetjes peter lisa en harkie en papa en mama en een beetje sander hiep hoi

  • 21 September 2008 - 08:13

    Albert En Coby:

    Hoi Karin, als je dit leest ben je wel in Zambia. Het was heel gezellig vrijdagavond.
    Hoop dat je het daar straks net zo gezellig en leuk hebt. Geniet er maar van. En we wachten het eerste verhaal met spanning af.
    groetjes Albert en Coby

  • 21 September 2008 - 15:04

    Sander:

    Nu ik dit berichtje typ zit je waarschijnlijk in de bus, de laatste paar kilometers af te leggen. De vlucht en busreis goed gegaan?? Bij ons enige file ma goed..
    We wachten op je eerste verhaal uit Zambia!!
    Groetjes je grote broer

  • 21 September 2008 - 15:57

    Marije Vd Berg:

    een goeie reis en veel plezier daar!

  • 21 September 2008 - 16:17

    Rianne:

    Hé Karin,
    Je hebt alles wel in de koffer kunnen krijgen begreep ik al!! En precies 20 kilo!!
    Heel veel plezier en ik ben erg benieuwd naar je eerste verhaal over Zambia!!!
    Tot horens!!!

    Liefs Rianne

  • 22 September 2008 - 07:24

    Geke:

    Hoi hoi,

    Ik begreep van Harco dat je goed aangekomen bent, maar dat jullie een auto moesten slepen? Haha.. de avonturen zijn al begonnen zo te horen. Ben benieuwd naar je eerste reisverslag!

    Liefs Geke

  • 22 September 2008 - 10:57

    Trijnie:

    Veel plezier en succes in Zambia en we volgen je berichten wel.
    Wij hopen dat alles goed gegaan is tijdens je vlieg- en busreis.

    Groetjes de Bouwers

  • 23 September 2008 - 19:33

    Lisa:

    Hey dikke Toerist! ;)
    goede reis gehad?
    al een beetje naar je zin daar in het verre Zambia?
    ik hoorde al dat je goed bent aangekomen en dat Afika geweldig is!
    hoe is het verder met je?
    tot horens!

    Liefs Lisa
    xxx

  • 30 September 2008 - 19:53

    Gina:

    He hallo Karin Net je verhaal gelezen leuk.
    Nou het is maar goed om direkt kennis te maken met de kakkerlak heb je dat tenminste gehad.
    Je zult nog wel meer beestjes ontmoeten, maar dat maakt het mede leuk. Groeten en we blijven je volgen. Groeten de liesjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Karin

Actief sinds 11 Aug. 2008
Verslag gelezen: 196
Totaal aantal bezoekers 42356

Voorgaande reizen:

22 November 2015 - 28 April 2016

Karin goes Down Under (again)

05 Oktober 2014 - 14 November 2014

Down under, Australië

04 September 2011 - 20 September 2011

Het wilde westen, USA

14 Februari 2010 - 26 Februari 2010

Rusland

20 September 2008 - 22 Januari 2009

Chipata Zambia

Landen bezocht: